Det kan være lidt heftigt, det her…

Månefaserne er for nogle af os en ret heftig affære. Hvis du som jeg er sensitiv, så mærker du garanteret også, hvordan energierne kan få din krop og følelser lidt ud af kurs en gang i mellem.

I onsdags var det nymåne. Måske er det mest fuldmånen, du mærker? Men nymånen er for mig også temmelig heftig.

Og det er den især lige nu, hvor vi går fra en super måne (sidste fuldmåne) ind i den næste fase.

Hver nymåne giver dig muligheden for at gennemgå, omskrive og nulstille dine intentioner. Nymånen er tiden til at så nye frø – nye intentioner, begynde nye projekter og justere din kurs.  Så når du hver måned arbejder med at justere ud fra månens cyklus, så får du afstemt dit indre kompas og følger din indre og naturens rytme.

Nymåne i løvens tegn var i onsdags d. 18. august. Løven øger din styrke og dit mod. Og nymånen her hjælper dig med at starte nye projekter, og du vil gå ind i dem med en styrket selvtillid. Du får muligheden for at se nye muligheder.

Løvens tegns er styret af Solen, så den er med til at forstærke din sjæl og øge din kreative sans. Mærk ind i hvad du føler i din krop og dit sind – og ær dig selv. Du skal ikke sætte spørgsmålstegn ved, om det er rigtigt eller forkert, men brug det du mærker til at justere, for den næste fuldmåne og nymåne ligger i Jomfruens tegn, og her får du muligheden for at forankre dine ændringer i fysisk form.

Nymånen i løvens tegn hjælper dig med at mærke, hvad dit hjerte ønsker og følge din lidenskab. Det hjælper dig til at sætte ord på, hvad det er du ønsker.

Måske skal du lære noget nyt, der bringer dig glæde?

Måske skal du lære nye mennesker at kende, som kan bringe dig glæde?

Mærk – lyt og følg din intuition.

Hvor vil du hen?

Hvad du vil opnå?

Hvad vil du udrette?

Brug din intuition og din kreativitet til at hjælpe dig på vej i spørgsmålene.

Hvis du føler, du har brug for hjælp og støtte i denne proces, så kan de essentielle olier være et kraftfuldt værktøj, som støtter dit hjerte og hjælper dig med at finde tillid. Tillid til dig selv, til andre og processen.

Wild orange, Ylang Ylang og Rose – er med til at støtte dig, så du tilpasser dig efter, hvad dit hjerte ønsker.

Wild orange inspirerer til kreativitet og hjælper dig med at føle dig løftet.

Ylang Ylang hjælper dig med at gå ind i dit indre barn og hjælper dig med at se livet med barnets forundring

Rose er olien for ubetinget kærlighed – til dig selv og andre. Den hjælper dig med at finjustere og opnå det liv, du ønsker. Det støtter den feminine energi og udvider dit hjertes ønsker.

Hvis du diffuser Wild orange, Ylang Ylang og Cinnamon, så får en blanding, der er forfriskende og opløftende.

I denne periode kan du også bruge:

Melissa – den inspirerer optimisme og ser den lyse side af overgange. Den virker befriende og hjælper dig med at bryde gamle mønstre og begrænsninger. Efterhånden som energi flowet øges, vil du manifestere mere af de gode ting, du ønsker.

Det er nu, tiden er inde til handling, til nye perspektiver og nye retninger, så leg, brug din kreativitet, lyt til dit hjerte og mærk hvordan din selvtillid og dit mod øges.

God fornøjelse med at løfte dig selv og skab en dejlig tid for dig selv.

Kærligst Tina

PS- har du lyst til at høre mere om de essentielle olier, så skriv til mig på mail@tkz-skolen.dk eller kig på siden om dōTERRA olierne.

Du kan også finde mig på YouTube – TKZ-Skolen, her finder du videoer om nogle af de forskellige olier.

Har du lyst til en kop te eller kaffe og vi mødes og jeg fortæller om olierne, så er jeg også klar til det. Det vil være så hyggeligt – du skriver eller ringer bare til mig.