Undervisningslokaler

TKZ Skolen råder over to undervisningslokaler, og det er muligt at leje lokalerne enkeltvis eller sammen – afhængig af dit behov.

Når du lejer dig ind i undervisningslokalerne følger der også adgang til fælles faciliteterne med.

Udover undervisningslokalerne råder skolen over:

• Entre med garderobe
  • Køkken med spiseplads
  • Tre toiletter, hvor der er bad i de to

Derudover er der en skøn lille gårdhave, hvor det er muligt at sidde ude og nyde vejret i pauserne.

Der er gode parkeringsforhold lige ved skolen og gode bus- og togforbindelser med stop tæt på skolen.

Klargøring og oprydning står du selv for.

Har du brug for et lokale?

Skriv til mig, og hør om lokalet er ledigt og priser

Køkken

Undervisningslokale 1

Er 60 m2 stort og fuldt møbleret med brikse. Der er 10 brikse i alt med tilhørende behandlerstole. I dette lokaler er der også et musikanlæg, tæpper og puder.

Briksene er nemme at flytte med eller slå sammen, hvis du har brug for et lokale til bevægelseslære, som f.eks. yoga.

Undervisning 1

Undervisningslokale 2

Er 40 m2 og fuldt møbleret med borde, stole, whiteboard tavle og OH-projektor.

Der er borde og stole til ca. 20 personer.

Undervisning 2