Betingelser

HANDELSBETINGELSER

Alle online produkter, uddannelser, kurser, workshops, forløb og foredrag er skabt og bliver leveret af:

TKZ-Skolen v/Tina Tungelund Kristiansen

Ndr. Boulevard 86C

6800 Varde

CVR.: 31099730

Ved spørgsmål send en mail til:

mail@tkz-skolen.dk

Alle priser er i danske kroner (DKK) med/uden moms – det vil stå på produktet, der købes.

DU KAN BETALE MED:

Visa, Dankort eller Mastercard.

TKZ-Skolen gemmer ikke kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre, når dit køb er afsluttet medmindre dit køb omhandler et abonnement med løbende betaling, så bliver data gemt i betalingssystemet EasyMe efter gældende regler – se mere under privatlivs politik.

BETALINGSBETINGELSER VEDR. KØB AF ONLINE PRODUKTER/KURSER:

Bemærk, at der ikke er nogen fortrydelsesret ved køb af online digitale produkter, hvor materialet leveres lige efter, du har foretaget dit køb (medmindre andet er aftalt). Derfor skal du være sikker på dit køb, inden du går videre til betaling.

BETALINGSBETINGELSER VEDR. KØB AF UDDANNELSER, KURSER, WORKSHOPS OG FOREDRAG:

Du har 14 dages fortrydelsesret ved køb af uddannelser, kurser, workshops, forløb og foredrag (herefter nævnt som undervisning).

Ved afmelding indtil 30 dage før undervisningen får du refunderet evt. restindbetaling, men ikke et evt. depositum.

Ved afmelding senere end 30 dage før undervisningens start ydes ingen refusion.

De 14 dages fortrydelsesfrist løber fra den dag, hvor du foretager købet og modtager din ordrebekræftelse/e-mail med bekræftelse af køb. Er undervisningen gået i gang betales penge IKKE retur.

Du er altid velkommen til at overgive din plads til en anden, hvis vedkomne opfylder kriterierne for at deltage.

Bliver et kursus, en uddannelse, workshop eller lignende aflyst får du det fulde beløb retur. Bliver kurset, uddannelsen, workshoppen eller lignende flyttet til en ny dato, får du mulighed for at flytte din deltagelse til den nye dato.

TKZ-Skolen dækker ikke køb af evt. ikke-refunderbare flybilletter, hotel-bookinger og andre direkte relaterede udgifter.

Når din tilmelding og/eller betaling til et kursus, en uddannelse, workshop, foredrag eller andet køb via TKZ-Skolen er modtaget, er det samtidig en accept fra dig om, at du accepterer de til enhver tid gældende handels- og betalingsbetingelser.

BETALINGSFRISTER

Du er forpligtet til at betale det aftalte beløb til de angivne tidsfrister. Det gælder enkeltstående køb, køb med afdrag, via rater og/eller abonnementsordninger.

Ved forsinket betaling beregnes et rentetillæg på 0,93 % pr. påbegyndt måned, beregnet fra forfaldsdag, og indtil betaling sker, samt et gebyr på 100,00 DKK

Ved yderligere betalingsmisligholdelse er TKZ-Skolen berettiget til at kræve omkostninger til inkasso ved advokat dækket fuldt ud og således ikke kun de ved renteloven fastsatte maksimumtakster.

Alle produkter er solgt med ejendomsforbehold, hvorefter TKZ-Skolen er berettiget til at tage det solgte produkt tilbage, såfremt køber – helt eller delvist – misligholder sin betalingsforpligtelse.

HVIS DU ØNSKER AT GØRE BRUG AF DIN 14 DAGES FORTRYDELSESRET PÅ UDDANNESESFORLØB, KURSER, WORKSHOP, FOREDRAG ELLER LIGNENDE:

Du skal inden 14 dage fra aftalens indgåelse give meddelelse om, at du ønsker at fortryde din bestilling af en ydelse hos TKZ-Skolen.

Det sker skriftlig på mail:

mail@tkz-skolen.dk

Husk at sikre dig en kvittering for modtagelse.

I din meddelelse skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Du kan eventuelt benytte dig af TKZ-Skolens standard fortrydelsesformular:

Til: TKZ-Skolen v/Tina Tungelund Kristiansen

mail@tkz-skolen.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om

levering af følgende tjenesteydelser:

Modtaget den

Forbrugerens navn (Forbrugerens navn)

Forbrugerens adresse (Forbrugerens adresse)

EFTER KØB:

Efter udført køb af enten online produkter, uddannelser, workshops eller foredrag modtager du en bekræftelse via din mail, med vedhæftet faktura på at købet er gennemført.

Det er dit ansvar at oplyse korrekt e-mailadresse ved køb og sørge for, at produktet kommer sikkert frem til din indbakke. I fald du ingen mail modtager i selve indbakken, skal du først huske at tjekke dit spamfilter. I fald du stadig ingen bekræftelsesmail har modtaget, bedes du kontakte os på mail@tkz-skolen.dk

I tilfælde af andre spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive til os på mail@tkz-skolen.dk