Undervisere på zoneterapeutuddannelsen

De undervisere, vi bruger på TKZ Skolen, har alle stor erfaring indenfor deres respektive felt og har erfaring med undervisning.
Udover de faste undervisere, så inddrager vi også andre velkvalificerede undervisere og foredragsholdere, hvor det er relevant.
Vores motto er: Der skal de bedste undervisere og fagpersoner til at uddanne de bedste zoneterapeuter.

Tina Tungelund Kristiansen, skoleleder og underviser i zoneterapi

Har siden 2006 arbejdet med zoneterapi i egen klinik og overtog TKZ Skolen i 2008. Undervisningserfaring er ikke et ukendt felt, idet Tina har undervist i sit tidligere job i over 20 år. Tina er oprindelig uddannet bygningsingeniør og har arbejdet som arbejdsmiljø- og proceskonsulent i 12 år, inden hun forlod jobbet for at blive fuldtidsbehandler og skoleleder.

Udover at være zoneterapeut er Tina også clairvoyant rådgiver, ansigtszoneterapeut og har kurser indenfor øreakupunktur, muskelterapi, homøopati og meget andet. www.kliniktungelund.dk

Lone Brøndum, underviser i anatomi & fysiologi, sygdomslære og førstehjælp

Lone har siden 1999 undervist kommende zoneterapeut studerende i anatomi, fysiologi og sygdomslære. Lone er uddannet sygeplejerske og udover at undervise på TKZ Skolen, underviser Lone også i sygeplejelære på skoler i det etablerede system og underviser ambulancereddere i ambulancebehandling, samt er tilknyttet som sygeplejekonsulent på behandlings- og opholdssteder.

Lone er førstehjælpsinstruktør og har undervist i dette siden 2005. Derudover har Lone en pædagogisk diplomuddannelse.

Heidi Foldager, underviser i kost og ernæring

Heidi Foldager er uddannet kostvejleder tilbage i 2013 og har siden haft egen klinik i Varde. Hun har derudover arbejdet i 12 år som socialrådgiver inden for sygedagpengeområdet, så hun har stort kendskab i arbejdet med mennesker. Heidi er desuden i gang med at uddanne sig til Biopat samt i gang med uddannelsen Support & Care, som omhandler kræft. Heidi har et stort fokus på at arbejde med levende mad, de sunde fedtsyrer og at vores sundhed skal være simpel og ligetil. Derudover sætter Heidi selv fokus på, at blive den bedste udgave af sig selv – hver dag og ønsker at styrke krop og sind med nærende mad.
www.optimal-kost.dk

Gitte Leve Clausen, underviser i sundhedspsykologi

Gitte Leve Clausen har en bred faglig viden og erfaring med at undervise i krise- og traume håndtering, kommunikation,

stress- og udbrændthed samt en del andre fag. Gitte er nemlig også en af de dygtigste undervisere indenfor psykisk arbejdsmiljø - og det kan jeg tillade mig at sige, for jeg har oplevet og undervist med Gitte mange gange i tiden som arbejdsmiljøkonsulent. I dag er Gitte Leve Clausen selvstændig konsulent, hvor en stor del af hendes opgaver netop handler om formidling og undervisning i de emner, vi skal igennem i faget Sundhedspsykologi.

Fra januar 2023 vil du også få fornøjelsen af Tina Tungelund Kristiansen, som én af dine undervisere i psykologi modulet. Tina varetager den del af undervisningen, som omhandler hvordan du tager vare på dig selv i terapeut rollen, og hvordan du tackler klient-terapeut rollen. Kommunikation mm. vil Tina også stå for.