• TKZ-Skolen i Varde

• Er du klar til at blive zoneterapeut?
    - Vi har fod på din uddannelse

Rough Border
  • Hvad TKZ Zoneterapi er, og hvordan den adskiller sig fra de andre zoneterapeut uddannelser

Hvad fungerer bedst for dig:

• at kunne fjerne symptomet?
    • eller både at fjerne symptomet og finde årsagen til det?

For mig er det helt klart at kunne arbejde med både symptomet og årsagen.

OG det er her den traditionelle kinesiske medicin har sine fordele. Kinesisk medicin arbejder nemlig med at kæde symptomerne sammen med organernes funktioner, meridian banernes forløb og din klients mentale tilstand. Når du kender både den vestlige tilgang og den kinesisk tilgang får du en enestående mulighed for at danne dig et helhedsbillede af din klients tilstand og dermed behandle årsagen til ubalancen og ikke kun symptomet!

Så når du tager en zoneterapeut uddannelse på TKZ-Skolen i Varde, så lærer du at tage afsæt i den traditionelle kinesiske medicin, fordi:

- det sætter dig i stand til at behandle årsager og ikke kun symptomer.
    - det giver dig de bedste forudsætninger for en succesfuld klinik.
    - du som TKZ zoneterapeut kan tilgodese behovet for veluddannede zoneterapeuter i Syddanmark.

TKZ Skolen Tilbyder

Uddannelser

TKZ skolens grundsten er zoneterapeut uddannelsen. Det er her, du tager basis modulerne - anatomi, fysiologi og sygdomslære - for bagefter at gå videre til zoneterapi modulet.

Kurser

Der er mulighed for flere forskellige kurser, blandt andet Ansigts Refleksterapi, Praxis Vertebralis eller måske et førstehjælpskursus.

Essentielle olier

De rene essentielle olier kan hjælpe os på vej til en sundere hverdag - både fysisk, følelsesmæssigt og i omgivelserne omkring os.

Klinikken

Besøg Klinik Tungelund - Jeg hjælper dig til at finde ind til din passion gennem zoneterapi, clairvoyant rådgivning, spirituel coaching og essentielle olier.

Hvem står bag TKZ Skolen?

Hej!

Jeg hedder Tina Tungelund Kristiansen

Siden 2008 har jeg drevet TKZ-Skolen ud fra den samme filosofi - jeg skal give dig den bedste oplevelse, den bedste zoneterapeut uddannelse og de bedste kurser, jeg overhovedet kan!

Det er ingen kunst at være som alle de andre - jeg kan bare godt li' at være mig og gøre det på min måde.

Hverken mere eller mindre.

Hvordan gør jeg det? jo, det gør jeg blandt andet ved, at jeg hver dag gør mig umage for at videreformidle alt det jeg har lært, hele tiden at holde mig opdateret på, hvad der sker i 'zoneterapi verdenen', hele tiden lytte til mine studerendes behov og hele tiden sørger for, at det er lysten, der driver værket. I takt med at jeg søger viden ad andre veje end blot den traditionelle zoneterapi, så vil du også opleve, at min zoneterapeut uddannelse er dynamisk, og der hele tiden kommer nyt til - for eksempel har jeg i de sidste par år koblet mere spiritualitet ind i uddannelsen - for det giver mening, når vi taler om det hele menneske.

Du er også sikker på, at du får nogle af Danmarks dygtigste undervisere, når du læser til zoneterapeut her på TKZ-Skolen.

Tina

Tina Tungelund Kristiansen
TKZ-Skolen
Nordre Boulevard 86C,  6800 Varde
Mail: mail@tkz-skolen.dk

favicon

BESØG KLINIK TUNGELUND

IMG_3178

Besøg klinikken Villavej 26, i Varde - her arbejder jeg med energien i din krop -  din sjæl og alt omkring dig.

Går du og tumler rundt med nogle fysiske skavanker?

Er du i tvivl, om du er på vej i den rigtige retning? arbejdsmæssigt, i dit kærlighedsforhold, med dig selv?

Så læs mere på klinikkens side og book en tid.

Deltag på en uddannelse

Går du og drømmer om en tilværelse, hvor du kan hjælpe andre med deres skavanker og ubalancer?

Måske har du også en drøm om selv at kunne bestemme din arbejdstid? og dine arbejdsforhold?

Brænder du for at gøre noget for andre? hjælpe dem videre i deres liv?

Så er zoneterapeut uddannelsen på TKZ-Skolen klart noget for dig.